Sociální média/Sociální sítě

Sociální média

Definice

Asi všichni víme, co jsou sociální média nebo lidově řečeno sociální sítě. Z pohledu marketingu sociální média definujeme asi takto: "Sociální média z pohledu marketingu představují dynamický ekosystém digitálních platforem, které umožňují značkám interaktivně se propojit s cílovým publikem, budovat vztahy a šířit informace s cílem posílit povědomí o značce, generovat zájem o produkty či služby a v konečném důsledku stimulovat prodej"

Tato definice zdůrazňuje, že sociální média nejsou jen nástrojem propagace, ale komplexním prostředím pro budování značky a interakci s publikem, na což řada značek zapomíná.

Sociální  média jsou dnes nezbytnou součástí komunikace značek!
Sociální média jsou dnes nezbytnou součástí komunikace značek!


Jednoduše řečeno

Sociální média si můžete představit jako obrovské online náměstí, kde se potkávají lidé z celého světa. Firmy tam můžou mít stánek a nabízet svoje věci. Místo letáků ale můžou s lidmi přímo mluvit, ptát se jich, co se jim líbí, a budovat si s nimi vztah.

Když to dělají chytře, lidi si je zapamatují a třeba si od nich i něco koupí. Můžou tam taky sdílet zajímavé příběhy nebo fotky, aby zaujaly a nalákaly k sobě ještě víc lidí.