
Co je obsahový marketing
Obsahový marketing
Definice
Obsahový marketing je způsob, jak zaujmout lidi a získat si jejich důvěru. Místo abychom jim nutili reklamu, dáváme jim užitečné informace, bavíme je nebo inspirujeme.
Jednoduše řečeno
Představte si, že máte obchod s oblečením. Obsahový marketing by v tomto případě mohl být:
- Blog s články o módě: Tipy na outfity, trendy v oblékání, rozhovory s módními návrháři
- Videa na YouTube: Návody na líčení, recenze produktů, zábavné scénky z obchodu
- Fotky na Instagramu: Inspirace pro outfity, fotky spokojených zákazníků
- E-book zdarma: "10 tipů, jak si vybrat perfektní džíny"
Dáváte lidem něco hodnotného zdarma, a oni se tak o vás a vašem obchodě dozvídají. Začínají vám důvěřovat a je větší šance, že si u vás nakonec něco koupí.
Hlavní myšlenka: V obsahovém marketingu nejde o to lidem něco "prodat", ale o to jim dát něco užitečného a zajímavého. Prodávat začnete až ve chvíli, kdy si u tebe vybudují důvěru.
Podrobněji jsme se obsahovému marketingu věnovali v našem článku na blogu.